You just might get it

I morse så kom mommo och vaari förbi på besök och vaari fortsatte med att måla och slipa väggarna i köket, på måndag kommer han och tapetserar och jag har hämtat ut klistret till tapeterna idag. ÅÅÅH! vad jag längtar till och se resultatet, det ska bli sååå fiiint!



Har sprungit runt med hanna idag också, vi har varit på ofog. Nej men vi har varit på stan en sväng och jag köpte två nya par shorts till. Har ett par svarta men jag köpte vita och blå med. Ikväll blir det bio! Ska och se eclipse! Jag vet jag är en tönt men jag kan inte låta bli! Är riktigt taggad till att se den!

Nu känner jag att jag dessutom börjar bli helt slut, har alldeles för mycket att göra den här veckan, men jag har då hunnit med i stort sett allt men inte allt tragiskt nog.. Ajja jag får ta itu med det när tid kommer. Mycket som inte varit planerat som dykt upp också.

Och jag jobbar bara i helgen sen har jag semester! Ska bli riktigt skönt att bara kunna göra precis vad jag vill vart jag vill, att bara kunna åka iväg när som helst utan att måsta planera det till punkt och pricka! Jag behöver verkligen min semester.

Kan heller itne sluta tänka på att jag ska börja plugga igen, har bestämt mig för att jobba och plugga samtidigt. Jag har ju ändå ganska mycket ledig tid så det borde funka. Måste ju ändå börja skärpa till sig så att man får sig en utbildning också, inte bara festa och ha kul. Nog för att det är jätte kul men jag måste skärpa mig. Så då börjar jag plugga. Det är så skönt att jag faktiskt ser fram emot det, att jag inte känner mig så spyless på att plugga längre. Kommer ihåg när man gick ut trean, ville inte alls plugga. Var så jäjla less på skolan men ville ändå göra något då fick jag ju jobb som vikarie som senare blev fast anställning. Det var himla underbart och jag uppskattar det. Jag är också så glad att jag själv känner att jag orkar med både och, jag vet ju också att det går att passa ihopskolan och jobbet bara jag är i tid med att anmäla allt som kan tänkas vara viktigt, så att det inte blir i sista minuten så att säga. Men men skit samma, ska bli riktigt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0