Duktigt Helena :)

Nu har jag städat som en tok idag, men jag har bara hunnit med köket, hallen och toan. vardagsrummet är kvar men det tar sig i alla fall. Vaari var hit idag och slipade väggarna i köket, så det blev smått dammigt överallt, men nu ser det bättre ut. Ska kliva upp lite tidigare imorgon och måla tre centimeter innan tapetsering och grejer, även slipa det sista. Lovade att jag skulle ta itu med det åt honom. Får väl ta och hinna med vardagsrummet på förmiddagen också. Men det ordnar sig. Ska montera ner hyllan så att vi kan få plats med akvariet som ska stå där, JA! ett akvarium! Men det blir nog mysigt tror jag..:D
Jaja nu ska jag ta och fortsätta med det sista så ska jag sen iväg till frida och hoppas att det inte kommer några jobbsamtal....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0