njeee...

Mår inget vidare idag heller. Mycket som händer runt ikring en för tillfället. Suck.

Nyår var roligt, var hemma hos Frida hela kvällen men jag blev smått seg på slutet. jag har inte själv tagit några bilder från den kvällen. Orkar aldrig riktigt med telefonen sen så vet jag inte riktigt vart den tog vägen fär ett tag men men. Det finns ju bilder som andra tagit ändå så.

Jag har kämpat på med packandet här hemma i vanlig ordning. Går segt fram det med men det måste göras. Vi får ju nycklarna den 15e så då börjar jag direkt skyffla sakerna vidare. Måste få tag i han som ska ta lägenheten efter mig eftersom att han ville köpa mina köksmöbler. Mommo och Vaari är oroliga att jag inte ska få pengar för det men det är som sagt var lugnt, jag vet vem han är sen långt tillbaka och han känner min morfar så det är inga problem med den biten. Och hur som så lämnar jag inte kvar möblerna om han inte betalat för dem. Så du m är jag faktiskt inte.

Jag har också fortsatt med fridas tavla, kämpar med den. det värsta var ändå att här för en kväll sen så målade jag på den innan jag gick och la mig. Hängde upp den på väggen som jag brukar för att den ska få torka ifred. hmm... på morgonen när jag kommer ut i köket så ser jag att tavlan ligger på golvet och att på hela den svarta ytan är täckt av vita kattavtryck.. Kattskrälllen!! men som tur är så har det bara kommit avtryck på det svarta och det är så lätt att måla över. hade varit värr om det varit på det vita som det blivit något. Då hade jag nog blivit rätt så deppig. Anna och Pappas tavla kämpar jag också med, får inte skuggningen som jag vill på den och det är otroligt jobbigt. men det ska nog ordna sig, kämpar vidare. Det börjar ju i alla fall arta sig lite grann..

nej nu ska jag ta och laga lite mer mat till mig själv, är hungrig igen efter lunchen. Jag fattar inte hur min kropp fungerar riktigt. jag har gått ner ännu mer i vikt nu. SUCK! Jag äter som en tok och jag har inte heller tränat så intensivt på ett tag.   Men jag får tydligen ändå inte hålla vikten.Ajja, kan bara hoppas att det blir bättre antar jag, inte första gången det blir så här för mig..

Nu MAAAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0