morr

Jag vet inte vad det är medmig numera, är hur pigg som helst på nätterna. Får rent tvinga mig själv att somna, inte bra alls. Är så tungt när jag nu jobbar förmiddag, det är bättre om jag jobbar förmiddag när jag får för mig sånt.

Imorgon ska jag i alla fall först och främst jobba ett extra pass, sen bär det av till skellhell, det var ett tag sen nu så dt börjar väl vilket son vara dags. Ska bli roligt i alla fall. FÅr se vad jag hinner med, har ju redan en del planerat.
OCH IDA! Jag lyckas inte nå dig på mobilen. Men jag ger inte upp. Om jag så ska komma och knacka påfönstrena.. :) Jaja, du kanske jobbar du med om inte annat.

Nej jag har inte så mycket mer att skriva. Har jobbat och fikat idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0