ÅHNEJ!



MUNSÅR! Tur jag alltid är förberedd med salva, Not really..
Fan, får alltid det när jag är sjuk, hellsicke..

nu har jag suttit hemma sen i söndags, SÖNDAGS! Vet ni hör slött det känns, jag hatar att bara vara hemma och inte göra något, dvs annat än att städa.. Första dagarna var jag bara allmänt seg och hade feber så då orkade jag verkligen inte, men febern gick över och jag har som bara varit allmänt förkyld.
SOCIALT NERVVRAK kan jag ju säga att jag är, satt till och med inne hos eekis, tom och jangen när de lanade för att jag hade så tråkigt. Satt där och läste en bok i soffan. Interview with the vampire, har bara läst den några gånger men blir som inte less den ändå. det är en klassiker, bara så att alla vet det..

Fast jag undrar om munsåret beror på att jag varit sjuk eller bara rent allmänt på att jag känner mig stressad och arg. Kan ju vara det också. Men men hur som så har jag fått det och det ska bort!

I helgen så kommer Lollo och Hanna och hälsar på oss, längtar!

  

Det var som ett tag sen jag träffade Lollo, eller det  känns i alla fall så. Hatar att bo med ett sådant avstånd.. Gå klart skolan nu Lollo så att du kan flytta hit och nej du ska inte följa dina drömmar och göra som de säger.. Du ska BARA vara med mig.. fast det vill jag ju inte heller. Men en kort stund i alla fall vore ju kul.

Förjävligt att det är som det är...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0