Nu är jag trött på att inte se din blogg uppdaterade!

 

Lollo här! eftersom att min syster är så seg på att uppdatera sin blogg tänkte jag skriva lite åt henne! :-) Vi får se vad hon tycker om de för hon har ingenaning om att jag gör det, men jaja. tänkte bara skriva lite om min syster.

Min syster är en sån person som inte tar skit från någon och som är en kvinna som står stadigt på sina egna ben, hon är även en sån som är väldigt bestämd, alltså diskuterar man så har hon rätt även om det kanske inte är så ibland ;-) Och när hon väl har bestämt sig för något så ska de hända! Jag älskar min syster och hon är en stor förebild för mig, hon och jag har varit med om mycket i våra liv men vi har i alla fall haft varandra och de är de ända som betyder något för mig.. att jag alltid kommer ha min syster, min syster den bästa mest omtänkasamma människa jag känner och älskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0