småprat!

nej nu vill jag ha sommar! är så less på snö och slask nu!
Vurpade tre ggr påväg till jobbet för att det var så snorhalt ute idag! SUCK! Så nu har jag smått ont i rumpan.. men men, antar att det nästan är värt det. Men halt var det, jobbigt att köra bil där vid halv sju på morgonen, Usch!

For en snabb sväng på hm efter jobbet idag, köpte nya underkläder och en mysig halsdduk, blir fint med den till mina tunnare jackor, som jag nu kommer att kunna börja använda, den passar nämligen alla färgerna jag har eftersom att den är vit. Det blir ju osm lite jobbigt med den rosa till min gröna jacka.
har också införskaffat hela tre nya väskor. Sånna här små söta saker i olika färger så att jag kan byta efter humör, kändes riktigt kul att kunna göra det. Perfekta sommarväskor för den delen.
ÅÅH Kan det inte bli sommar nuuuu! De spelar sommarmusik på radion hela dagarna på jobbet, man blir så taggad så att när man väl går ut genom dörren och ser all slask blir man nästan ledsen. Men det är ju påväg och det är huvudsaken!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0