I skellhell!

Sitter med Lollo och filip i filips lägenhet och diggar. De fick mig att testa spela alien vs predator mot andra och det gick skit till en början när jag spelade marine, men sen när jag testade alien då jäklar! Då var det förstklassigt ska ni då veta! HAHA! in your face!

Lollo har världens bacillskräck, började hojta åt filip att akta på sina fötter för att bacillerna riskerade att hoppa över på hennes banan! Han hade fötterna en halvmeter ifrån, HAHA!

Sitter och är jätte sugen på butterbullorna som jag köpte idag, tog med dem hem  till jimmy för att bjuda honom men nej han vill e inte ha, så då la han dem i kylen till sen. Jag skulle ha tagit med dem, för nu sitter jag här, utan butterbulle och suktar, ja rent längtar efter den lilla saken! Den läskar så underbart, bara det att när jag sen kommer dit kommer jag inte att vara sugen på den mer..:P

jaja nu ska jag sluta prata strunt, kommer inte på något vettigt att skriva just nu, är sjukt trött! skulle kunna somna om jag bara la mig ner och blundade. meeeeen det ska jag inte göra..:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0