Deklarationen avklarad!




Nu så! Det blir riktigt skoj när jag får tillbaka av skatten! Låt säga att jag grät inte direkt när jag fick papprerna!
Har suttit idag och spanat på utlandsresor, är så otroligt sugen på att resa någonstanns under min semester! och jag ska nog ta och göra det dessutom, så sällan man kan och har tid till det så jag ska nog ta tillfället när jag har det. Frågan är bara vart man ska.. hmmm....
Finns många alternativ i alla fall!

Vad har jag gjort annars idag då, började med frukost och att skjutsa eekis till jobbet, sen så en kaffe och lite choklad mmmmMMMMmmm.
Såg sen en liten film, 17again gick på canal+ så jag tänkte jag kunde se den. har också hunnit med att sitta i solen i nån timme på balkongen våran, helt underbart skönt är det när den äntligen kommit fram, och 15+ är ju inget jag klagar över när den skiner så här i april!
Så underbart skönt alltså!

Sen har jag surrat med Sara i telefon planerat att plugga imorgon på kulturenshus, innan jag ska på mötet och sen iväg till jobbet och slita igen, har ju varit hemma sjuk nu sen i söndags, men nu är man då på topp igen! eller ja nästan i alla fall. Lite snorig är jag väl men det ordnar sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0