Dagens schema

  • Klev upp redan vid halv sex i morse då vaari kom och väckte mig, startade med en morgon kopp kaffe och tre mackor! Funkade bra det!
  • IVÄG! Åkte med mommo och vaari i deras nya volvo iväg till Norriån för att hjälpa till att vara barnvakt åt emmelie, william och christoffer och hundarna.
  • I det inkluderas leka med barnen tills jag är trött, motionera Tina lite då och då, rättare sagt rasta henne. Men jag kan inte låta bli att jogga med henne när jag ändå är i farten. Draghundar har den effekten på mig tror jag, att när jag går ut med dem så tänker jag motionera inte rasta. Men de mår ju hur sominte dåligt av det och jag antar att det är det viktiga. Valpen klarar ju sig själv så den blir det mest bara bus med.
  • vad ska man annars hinna med under dagen, uuppehålla barnen medans mommo gör lunch kanske, haha. lättare sagt en gjort dock!
  • MEN NU ska det nog få bli en till kopp kaffe, klockan är ju trots allt snart halv nio! Jag tror jag har börjat dricka lite väl mycket kaffe, klarar mig nästan inte utan det!

Nu ger jag mig med punkterna dessutom, har dem mest för att jag själv stör mig på dem, men men. Sen ikväll när jag nu lyckats ta mig hem så ska jag ta och försöka få igång min egen dator igen, eller den startar ju men inte min användare. Den startar bara en provisorisk användare. Ska försöka få igång den så att Lollo kan få sitt skolarbete som hon sparade på den. Inte bra inte bra. Hoppas den startar för hennes skull..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0