ZZzzzZZzZZ

Okej jag är ju vid det här laget van vid att se en massa studenter från universitetet gå omkring i sina uniformer och grejer, men jag tyckte att det var så otroligt roligt när jag gick och handlade lite smått och gott på affären idag, förbi mig så går det en gubbe som måste ha varit kring sjuttio och har världens snyggaste overall på sig. Gul, babyblå, rosa och med clownansikten på hela han. Plus en liten jeanshatt med paljetter på skallen, kunde inte låta bli att ta kort på honom men tyvärr så blev det lite suddigt och jag kände inte riktigt för att förfölja honom med kameran så det får duga.

Idag på morgonen så ringde mamma frida och väckte mig, så jag for hem till henne och åt frukost på morgonen. Nybakad scones med marmelad och grejer, jag fick tom kaffe. Sen så for vi iväg på våra vanliga små äventyr, idag var vi på jakt efter amplar som vi hittade en timme innnan jag skulle åka till jobbet. Fortsatte in till stan och spanade efter grejer att pyssla med imorgon men vi hittade inte riktigt något av intresse, men vi ska väl fara en extra vända iimorgon innan vi startar upp, annars har jag ju hur som haven mitt pyssel redo..

Nu ska jag i alla fall ta och gå och lägga mig, käner mig helt slut etfer dagen. Ska upp imorgon och skura igenom läägenheten en snabbsväng.


Kommentarer
Postat av: maria

blooondie! :D

2009-09-09 @ 01:45:48
URL: http://trappedinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0