trevlig helg

Jaani, nu är jag så här dålig på att uppdatera igen, men jag har ju ändå inget intressant att skriva om så det är väl lika bra det. vad har jag hittat på nu då?

Jobbet rullar på som vanligt är stundom less och glad.

I fredags var jag för första gången på STUK. det var jätte roligt, mycket roligare än vad jag trodde om jag ska vara ärlig. frida skrev in mig på gästlistan och det var meningen att vi skulle dansa som tokar men vi var faktiskt bara på dansgolvet en sväng, vad hände? Vi hade helt enkelt trevligare på annat håll. Inga detaljer! ;) Vi var på förfest hos en som heter Angelina som går i Fridas klass, hur trevlig tjej som helst!

jobbade både lördag och söndag, seeegt!

var och hjälpte annsofie igår, hon har börjat bli lite större om magen nnu och det är SÅ gulligt! Jag undrar vad det kan tänkas bli för något, hon hoppas på en flicka. Kommer inte ihåg när hon skulle få veta det men det vill jag också veta som sagt!

har möblerat om i lägenheten och rensat ur alla skåpar, så skönt att ha det gjort! Bara förrådet kvar vilket jag inte ser fram emot, men jag ska nog bara snöra bort det mesta. Anväder ändå inget där inne.

Mina tvättstugenycklar är fortfarande borta, börjar bli lite jobbigt eftersom jag känner ett behov av att tvätta. Jag får helt enkelt ta med mig tvätt till sävast och tvätta lite där.

Sen så tror jag inte att det var så mycket mer. Har lite bilder på mobilen som jag tänkte lägga upp men för tillfället så har jag ingen aning om var den är så det får vara för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0