ont i huvvet!

Nu sitter jag i sävast  med en kopp kaffe och surrar med min fader, om allt från deras hus i Norriån till svininfluensen och bara en massa strunt helt enkelt.
Mommo lagar mat så jag tänkte jag skulle snylta lite innan jag åker hem igen, hon har varit snäll och tvättat mina kläder eftersom jag tappat bort mina tvättstugenycklar. Började få lite ont om kläder.
Vaari tror jag åkte iväg en sväng, men man vet aldrig. Han är ju oftast i farten, svårt att sitta still.
Jag har otrolig huvudvärk, vet inte vad jag ska göra för alvedon tycks inte hjälpa. SUCK!
Ska på bio sen ikväll och se the ugly truth! YAyy!
jaja, orkar inte sitta här något mer, datorn hjälper inte huvudvärken, tyvärr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0