Kvälls uppdatering

Nu så har jag äntligen fått batterier i min telefon så jag är inte lika avskärmad från världen längre, känns riktigt bra! Måste dock ringa upp Lollo hon ringde mig nyss men jag missade henne.

Har varit i Norriån idag med pappa och anna, jag och anna arbetade mest utav oss där borta, vi var så duktiga. Vi vandrade iväg med Killen och bonnie och försökte få dem att "leka". men bonnie var inte så särskilt förtjust i att ha killen baki baken. Vi lyckades helt enkelt inte med det så vi gav upp med det hela.

nu glömde jag helt bort vad jag hade tänkt skriva eftersom att pappa satt och tjatade om att jag skulle sluta skriva, hmmm vilket minne jag har. Det räcker lika långt som näsan räcker, om ens det vill säga.

Jaja, jag ska ge mig, börjar faktiskt bli ganska trött nu för ovanlighetens skull, men jag ska nog sätta mig och se en film eller något. Känner inte för att sova ännu. Får väl skriva imorgon i stället om jag orkar, jobbar ju imorgon och på fredag igen, det brukar inte hända så mycket de dagarna så jag kanske inte skriver på ett tag som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0