Hejjsaaan

Nu var jag ju då så här seg igen, men jag har inte känt någon ork för att blogga. Sitter hemma och mår dåligt idag var tvungen att stanna hemma från jobbet för att jag kände mig så krasslig. Onödigt att riskera att någon annan ska bli sjuk, framförallt när det går runt så många olika typer av förkylningar. Det har varit rätt så jobbigt den här veckan. har haft huvudvärk och varit snorig. Men annars har jag varit glad.

Lollo var och hälsade på i helgen, hon hade med sig sin pojkvän filip hit och vi hade riktigt trevligt. hälsade på mormor och morfar, anders och hannele och mina små kusiner edwin ooch maya. De är så söta. har filmer på telefonen som jag ska klippa till och lägga upp hade jag tänkt. lyckades fånga maya när hon dansar till sin spelande bil och edwin när han "försätter sig i fara". De är jätte söta båda två.

Annars har jag väl inte gjort så mycket, umgåtts.. JA! jag har ju börjat på fridas tavla nu. Har köpt färg och allt så nu är det bara att sätta igång. ska nog gå och skissa lite på den nu faktiskt. så vi får höras mer sen!



saknar dig Lollo!

Och en sak till, jag har klippt mig och är numera korthårig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0