Godmorgon godmorgon

Idag är jag rent pigg på morgonen, sitter här med min morgon kopp kaffe och en tallrik med fil och flingor.
Tycker själv att det är helt fascinerande att jag vaknade i morse OCH var PIGG. Dock så vaknade jag med världens huvudvärk, men det är ju någonting helt annat.
Har sovit i sävast i natt eftersom att det blev enklare så, har nämligen befunnit mig i boden i veckan. Så sävast blev närmast när man är klar vid tio på kvällen. Visst okej, Luleå ligger inte så långt bort men då har jag ju även fått en chans att träffa mina syskon, vilket nu för tiden händer alldeles för sällan.



Funderar på att ta en tripp till vårdcentralen också eftersom att min huvudvärk inte ger med sig, har haft det i nästan två veckor nu, från och till första veckan och konstant den här veckan. Dte är så otroligt jobbigt och jag vet inte varför jag har det. Tänkte först att det skulle kunna vara vätskebrist och det verkade det vara i början. Men nu är det värre än förut och det kan absolut inte vara vätskebrist.

Sitter och roar mig med mommo nu på morgonen, vi pratar om att hennes lilla köksfönster behöver putsas. Och det behövs verkligen, det ser ut som att det är dimmigt på utsidan men det är bara fönstret som är skitigt.
Nu sitter jag verkligen och bara skriver en massa strunt men jag känner verkligen att jag var på humör till och skriva. Men jag måste ge mig snart ändå, så att jag hinner göra mig i ordning till pappa och anna kommer tillbaka. Ska följa med dem till norriån idag hade jag tänkt.

Känner mig dessutom avskärmad från världen eftersom att min mobil är död och min laddare är kvar i lägenheten. SUCK! Men men nog vet jag att jag klarar mig, får den senare i eftermiddag när jag kommit tillbaka från norriån och mommo och vaari varit till luleå och hämtat barnen, det hämtar då i samma veva min laddare och ger mina små kattsingar lite mat och vatten om det behövs.
Nej men nu ska jag ge mig, men jag säger då det, det är inte alldeles för ofta som jag känner ett sånt här sug för att blogga, men det vore ju kul om jag kunde känna så lite oftare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0