kvällsprat

Fick helt plötsligt en känsla av lugn och inspiration idag, så jag satte mig ner och skissade på Fridas tavla. Det kändes jätte bra och jag har försökt ett antal gånger med den där tavlan men aldrig blivit nöjd, suddat målat över tagit bort och hatat kan man nog säga, men inte idag. Det gick så bra, behövde nästan inte ens skissa någonting utan jag bara tog min svarta färg och mina penslar och målade. Blev rätt så lyckat, som sagt lite småsaker som jämt behöver fixas men jag är nöjd.
Ska återkomma med bilder på den.

Så just nu sitter jag bara här, har lyssnat på hockeyn och är alldeles uppe i varv. Vi vann, 4-3. UNDERBART!
Tycker vi har varit så mycket fram och tillbaka hela tiden så jag var lite orolig över mötet med djurgården och när de gjorde första målet så knep magen ihop sig lite grann, men vi klarade det!

Nu ska jag ta och sova lite grann så jag orkar med imorgon, ska köra ner till skellefteå en snabbsväng. Ska hämta lite grejer och sånt.
Och Isak ska följa med så han får träffa mamma, mats och majlis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0