God morgon

Nu sitter jag i Norriån hos Anna och Pappa med alla barnen runt ikring mig. Eller jaa, Christoffer har sprungit iväg till pappa, men både emmelie och william hänger över mig och datorn och frågar miljoner gånger vad jag gör. Dom är som söta.

Lollo och hennes pojkvän filip ligger och sover fortfarande, fast Lollo klev just upp. De små asen, jag sov i soffan först och de på en madrass, sen började de gnälla över att den var för tunn. Då var jag så snäll och överlät den större soffan till dem och la mig själv i den lilla så jag låg som en ostkrok. Efter ett tag så tyckte Lollo att det var för trångt så hon la sig på madrassen nedanför filip som fortfartande låg i soffan för att sova.
OCH på Morgonen när jag vaknar så är den större soffan tom!!! JAg hade ju kunnat lega där istället och sluppit krampen i nacken. SUCK! Men de var som söta ändå så jag kan inte ens låtsas vara bitter på dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0