vill inte!

Sitter hemma och mår urkasst, har inte sovit på hela natten och huvudet vill inte som jag vill. Jag mår jätte illa, verkligen jätte illa. porslinsguden är verkligen inte min bästa vän idag. Blir till och stanna hemma idag och bara ligga ner och inte röra mig ur fläcken, för det känns för ansträngande. SUCK!

Jag vill inte vara sjuk, jag hatar att vara sjuk. det är så tråkigt för man gör ingenting.. Ingen ork i kroppen.



Vad heter du: Helena Lundberg Vuorijärvi
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Det har jag ingen aning om, kommer inte ihåg..
Vart bor du: skurholmen, Luleå
Hur lång är du: 159,5
Ögonfärg: blågråa
Hårfärg: Mörkbrunt är det i dags läget. ;)

KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka:
En svart jacka som jag köpte för två dagar sen tror jag det var.
Vad använder du just nu för skor: Hmm, framförallt mina svarta tygskor.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Det jag har.
Hur mycket köper du kläder för i månaden: jadu, det varierar, beror på hur mycket pengar jag har efter alla räkningar. ;)
Vad har du för jeansstorlek: ojj, verkligen ingen aning. beror ju dessutom på vad det är för märke man köper.
Vad har du för skostorlek: 37-38
Vad har du för tröjstorlek: köper som oftast S men jag köpte för ett tag sen en kofta i L :)

SENASTE PERSON SOM..
Du pratade med:
Lena
Du pratade i telefonen med: Lena
Du gick på bio med: det måste ha varit med isak
Du gick på stan med: Frida
Du kramade: Isak

HAR DU NÅGONSIN..
Sagt ”jag älskar dig” och menat det:
Ja
Bråkat med ditt husdjur: Jaa, jag har ju små monster i hemmet..
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Njaa, kan inte minnas att något sånt har hänt..

STUFF:
Är du ensam nu:
Katterna omringar mig men annars är det tomt i lägenheten
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Den där jäkla du är min man!
Vill du gifta dig: Någon dag skulle det väl vara roligt
Vill du ha barn: jo det med.

EXTRA STUFF:
Tar du droger:
Nej
Vad är du mest rädd för: ensamhet
Vem hatar du verkligen: hatar?
Varit kär: ja
Kör du bil: ja
Har du ett jobb: Ja
Gillar du att ha folk omkring dig: Jo det gör jag, föredrar att vara med någon istället för att vara själv.
Har du någon tatuering: jo tre stycken

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..
Gråtit:
hmmm
Köpt någonting: Ja
Varit sjuk: är det nu..
Sjungit: en hel del kassa låtar som fastnat
Saknat någon: om något
Kramat någon: ja

VILKEN..
Tidning läser du:
kuriren för det har vi på jobbet, sen aftonbladet ibland via internet.
Buss åker du oftast: Hatar buss, men in till stan i så fall, kör oftast.
Frisyr har du: kort bak och längre fram till
Dag fyller du år: 20 mars

SENASTE..
Film du såg:
film, vad kan det ha varit?
Sak du stal: lollos tröja, fast hon visste dock om det.
Mat du åt: Soppa..
Låt du hörde:  U2 spelas på mtv nu..
Bilden du tog på dig själv: oj de var ett tag sen, när jag hade nyklippt mig:



ser lite tuffsig ut :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0