suck suck

Sitter och väntar på att min lillasyster ska komma hit till Luleå från Skellefteå, ser fram emot det, tråkigt nog så jobbar jag ju i helgen så det blir inte så mycket tid att ses på. men då får jag passa på ikväll istället. Jag slutar ju faktiskt tre så nog hinner jag ju hitta på lite med henne.

Annars då? Jag vet inte riktigt, vad är intressant att veta, inte mycket tror jag. Kan ju i alla fall säga att jag varit på HLR utbildning idag (igen). Det gick bra.

vad har jag hittat på annars då, jag har innan HLR "undervisningen" hälsat på hos en av mina arbetskamrater och druckit en kopp kaffe med kaka till det, OTROLIGT GOD KAKA! Måste fråga henne om receptet.

Sitter och nöter spotify, just nu så spelas tik tok. Speciell låt det.

Sen så upptäckte jag dessutom något riktigt skumt idag, eller jag tycker i alla fall att det är konstigt. Vad håller Heidi Montag från The Hills på med igentligen?



Jag vet inte, tycker det är pinsamt, vill bara dyka under bordet och tycka lite synd om henne. Lite desperat är det väl ändå? Jaadu, vad mer ska jag säga? Tycker det känns desperat inget annat..
Det bara skriker: "I WANNA BE FAMOUS!"
Det räcker alltså inte med att bara vika ut sig i playboy, här ska vi göra en väldigt överdriven video med överdrivet sex appeal..

det slutar inte....



Och en liten sak till, vilken bild modellen från sverige har, tycker den ser lite sne ut men visst, kanske bara jag som är gnällig för tillfället?

Har fastnat för beyonces sweet dreams, gillade den inte början men som vanligt så hör man den så ofta att den till slut verkar bättre och nu så sitter den. Som det alltid är, eller? Gäller väl inte alla låtar, framförallt inte "du är min man" som alltid spelas på P4, klarar inte av den låten något mer! Sluta spela den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0