Halloween

Jag har ju inga bilder från halloween smart som jag är så tänkte jag inte på att ta, men jag har försökt att återskapa sminket lite grann, det fattas något men jag kan inte komma på vad sen så hade jag också  lösögonfransar men det orkar jag inte ta på mig. Nog är jag väl lite rastlös men jag har börjat orka göra saker så de är väl posetivt. Kanske blir helt frisk till i helgen, jag hoppas! Vill inte vara sjuk.



 

ursäkta poserna, men jag måste ju göra nåt? Aja, för er som inte ser det så var jag lady gaga. Ska a kort på vad jag hade för kläder också, för det var riktigt fyndigt tyckte jag..:)

Ska kolla om Frida kan fixa korten som hennes pojkväns föräldrar har tagit för de är de enda jag vet finns.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0