yayyy

Soligt och fint och man ligger själv däckad i en säng borta i buzenval! haha, vi orkade inte riktigt ta metron igår men fick sovplatser hos en svensk kille som heter Henke. Jätte trevlig kille älskar fyllekäk precis som jag! jag blev hur lycklig som helst när han också ville gå och äta klockan fem på morgonen, vi somnade väl kring sex och vaknade vid ett!

Igår käkade jag sushi för första gången! och det var riktigt gott aktiskt.. Fick skämmas lite eftersom att jag kasta ur mig kommentaren: men det här är ju lax inte sushi?!
Jag tänkte inte riktigt efter men jag har som många andra( Hoppas jag) fått för mig att sushi är en fisk bara det.. TYPISKT!





Sen  bar det ju självklart ut på krogen igen! Vi började på rebel bar och deras music qiuz som var jävligt svårt av någon anldning, men alkoholen kan ju ha sagt sitt där med i och för sig..
Efter rebel bar så drog vi till the frog and the princess och ölen flödade kan man ju lugnt säga. Därefter drog vi till highlander och jag måste ha spenderat som en tok men skit samma, det är ju Paris..:)



see what happens tonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0