vet du vad emilia, jag TÄNKER på ENGLSKA!

Nu är det ju bara partysnack här jämt och ständigt men detär de vi gör, och jag älskar det!
Igår så åkte jag och emilia in till centre de pompido och njötav solen, jag köpte mig en kopp kaffe och en macka från starbucks och satte mig ner. Emilia skulle nämligen till jobbet vid sju så jag skulle vara själv ett tag tills elin var klar, dvs efter nie någon gång. Men jag satt i alla fall där i två timmar ungefär och störde mig gärnet på en kille som kom och vägrade gå. Inte ett enda ord engelska kunde han och han envisades ändå med att stanna och sitta där och rita små hjärtan åt mig, jätte skojjigt... NOT!
Hur som helst Elin ringde och jag blev hur lycklig som helst! Hoppade upp och praktiskt taget  sprang till metron på chatelet för att invänta henne, där satt jag i ungefär en timme till och utan någon jobbig fransman, däremot vet  jag inte hur många ggr jag fick säga att jag inte förstod mig på franska till folk som kom förbi och ville ha vägbeskrivningar.
Elin kom hur som haven sen och vi gick ner till vattnet för att dricka lite bruttt!! UNDERBART! Vi had jätte roligt och pratade en hel del och dissade en massa fransmän.. Som det ska vara eller hur..
Emilia kom vid tolv och joinade oss. Så där satt vi och snackade en massa skoj!
Därefter så gick vi en snabbis till highlander typ bara för fem minuter, sedan så tog elin och emilia mig till sixseven! Hur roligt som helst, jag tyckte det var fullproppat men det tyckte då inte emilia och elin, de tyckte det varlite folk, OMG!
Det roliga var att det varen massa kostymnissar där och sprang, eller rättare sagt några från frankrikes största elit skola. De utbildar sig till nästa premiärministrar typ.. hmmmhmmm...
Vi dasade i alla fall och hade skojj, men den så blev vi less för det började bara spela en massa teckno, så vi gick vidare till the billionere club! Och dansa ännu mera!






Kommentarer
Postat av: Net

sötisar!!!

vill tillbaka till paris<3

2009-07-05 @ 04:33:02
URL: http://eskapism.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0