snaaart

Nu sitter jag här, helt uppe i varv! Imorgon så bär det av.. Vad ska jag ha med? Jag har inte packat klart ännu, började idag.. Det har som inte först nu börjat gå upp för mig att jag faktsikt åker imorgon, IMORGON!  vad var det som hände? Tiden gick för fort tror jag nog. Men nu är det som så.

Lollo och jag har städat och haft oss idag, fuat oss som vanligt för att det är våran grej. Hon är som söt min lillasyster, älskar henne verkligen. Hade jag haft råd hade jag tagit med henne, men hon säger själv att det hade nog varit lite jobbigt eftersom hon vet att jag skulle festat en del, och hon har ju inte åldern inne för det.
Men ändå, vi ska nog resa någon annanstanns snart.

Men jag känner mig taggad som fan! det är helt otroligt vilken resfeber jag har nu. Kommer bli jobbigt när jag kommer hem igen. Det komemr kännas konstigt, minns fortfarande hur det kändes när jag kom hem ifrån Italien, då ville jag inte hem för att jag hade så roligt..

Men men hur som haven, jag ska fortsätta att fula mig med Lollo lite till, OCH packa klart, illa att jag inte fått det gjort..
Emilia snart är jag där!!!



pusshejjs folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0