småsnack

Nu sitter jag ju då här igen och började tänka på att Frida alltid gnäller på att jag är så dålig på att uppdatera min blogg så jag tänkte jag skulle göra det..
Jag har ju dock som vanligt inte så mycket intressant att skriva om men jag försöker ju i alla fall..
Sitter för tillfället i mittt vardagsrum omringad av mina katter, Tjockis tar upp större delen av soffan, han har till och med lagt sig bakom mig så jag har inte alltför mycket plats själv. Men han är söt ändå..

Har sovit till halv två idag, förstår inte riktigt hur jag lyckades med det, brukar inte göra det. Men jag har nog tagit igen hela jobbarveckan tror jag eftersom jag inte fått så mycket sömn då, men det var skönt. Helt otroligt dock,  eftersom att frida skickade ett antal sms till mig och telefonen låg alldeles vid huvudet på mig och min sms signal är inte låg just för att jag inte brukar höra den..

men men ska ta och ge mig nu med mitt småprat eftersom jag inte har något vettigt att skriva om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0