småprat

Blev bjuden på lunch av Frida idag! Hur gott som helst, vi fpr till Exotic o käkade buffé, vi praktiskt taget rullade därifrån, och dum som man är så kom vi på att vi skulle ut o shoppa lite innan vi får iväg och gjorde nåt annat. Så det slutade med att vi plockade på oss ett antal med plagg och provade allt. Känns som om kläderna kan ha köpts i en storlek större än vad det skulle vara..
Köpte i alla fall ett par nya skor och en skjorta. Jätte fina båda två.  Så jag är helnöjd i alla fall, och skjortan sitter fortfarande på bra, haha.
Efter våran lilla shoppingrunda så for vi hem till Frida och tog det allmänt lugnt, hade inte riktigt orken att göra något annat.
Nu sitter jag i alla fall här hemma igen och funderar på vad som ska packas till på måndag, har ingen aning. Är hur dålig som helst på det här med att packa och planera, suck. Men nog vet jag att det löser sig i slutändan. Måste bara få tillbaka min resväska som lollo har lånat av  mig.
Men hur som helst ser fram emot Fredag och LÄNGTAR till på måndag, har dessutom redan förvarnat alla nära och kära att jag kanske ringer när jag är påväg hem och berättar att jag är vilsen i oslo.

Men men BYE FOLKS!


Kommentarer
Postat av: maria

oslo?! :D

2009-06-17 @ 01:23:44
URL: http://trappedinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0