morron

Suck suck, tror jag sover för mycket när jag är ledig..

men nu är jag i alla fall uppe, har ätit en massa och ska snart iväg till skellefteå och hämta min lillasyster Lollo. Det blir roligt, då får jag ju lite sällskap i lägenheten (bortsett från katterna). Vi lär ju ha såå mycket att göra, inte alls. Men det brukar alltid lösa sig. Synd dock att jag jobbar onsdag, torsdag och fredag nu när hon kommer, men jag behöver ju pengar så det är ju bara att jobba..

Ska försöka tajma så att jag kan åka och se på balen som är idag i skellefteå, simon Å skulle tydligen gå idag så det skulle ju vara roligt att gå och titta, hoppas att de är lite fler än vad de har varit här i Luleå, men ska inte klaga, så var det ja!

Men nu ska jag smita ska fortsätta uppdatera även om det bara är en massa strunt som ingen vill läsa..
OCH jag ska fortsätta på min jörn story snart också, minnet är bara inte vad det brukade vara. ;)

Pusshejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0