janu bli he väl ändå hopp i sänga!

Vaknade imorse bakis som faan! Usch ändå, mådde verkligen inte bra men jag hade ju Lollo här som fixade allt åt mig..
Vi bestämmde oss senare på dagen att vi skulle åka in till Boden och bada, tänkte att det kunde vara kul och det var de. Vi tog med våra yngre syskon Emmelie och William också så att vi båda kunde umgås med dem lite mer, det är så sällan numera, snyft.
men det var i alla fall jätte roligt, ska helt klart göra om det igen.
For i alla fall till sävast efter och drack en massa kaffe och bara surrade alllmänt med pappa och Anna.
Går ut i bilen och upptäcker att jag visst hade glömt telefonen där och att Frida ringt mig fem gånger, inte så ovanligt dock. Måste bättra mig.
Åkte till eekis och såg film och nu är jag här hemma igen och bara tar ddet lugnt. Lite rastlös är jag men finns väl ingen anledning att försöka komma på något mer att göra etfersom att jag bör gå och lägga mig..

Men jaja, jag ska faktiskt ta och göra det men gonatt allesammans..



så snygga.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

så sliten

2009-06-14 @ 23:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0