Godmorgon

Är seg som tusan, har jobbat dubbelt i hela helgen, suck.. Det känns. Men det var ändå helt okej, trodde att jag skulle vara tröttare och att dagarna skulle kännes mycket längre men det gick jätte bra.
Jobbigt dock att det aldrig finns någon som kan hoppa in, inte ens vikarierna. Det är ju helt otroligt att det aldrig finns någon, men de flesta är väl bakis eller något. Nej men det är ju inte roligt så sett.
Nu så jobbar jag då bara onsdag torsdag och fredag och sen så har jag semester till den 4:e, är sugen på at åka till paris under en vecka och hälsa på emilia, eller rättare sagt jag tänker göra det, så fort jag fått skattepengarana så ska jag boka en resa, var beredd emilia, jaghör av mig direkt så vi kan boka när det passar!



Puss så länge ska ta och äta någonting för jag håller på att hungra ihjäääl! ;)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jaaaa jag är beredd!! Kom nu!! Puss gumman love you

2009-06-13 @ 11:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0