dagen idag

jaa men suck alltså, jag är faktiskt lite seg så här nu på kvällen.. men det var väl på tiden antar jag, man kan ju inte springa runt och vara pigg dygnet runt..

Har varit med Frida,Åsa och eekis på staan idag, vi var och kikade på balen.. Sorry men jag måste då få säga att jag hade inte betalat för att gå på deras bal, de var ju så få.. Varför har de inte slagit ihop fredagens och dagens bal när de var så få? Kan inte ha varit så jätte kul senare att sitta inne på stadshotellet, vad kan de ha gjort? Det skulle tydligen ha varit 25 par men det var det knappast. men men ska sluta klaga, för min bal var då helt underbar! vem vet de kasnke hade jätte skojj fastän de var så få? vad vet jag...
var hur som helst och åt på stan innan, stal en bild som Åsa tog på oss inne i parken medans vi  väntade på att balen människorna skulle komma.



dock ser ju jag ganska arg ut..haha

For därefter och hyrde film med frida som vi såg hos henne, och nu sitter jag här hemma igen..
Men men, ska ta och slå på nåt att se, vet inte men jag kanske somnar mitt i, beror på filmen..

pusshejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0