Hatar rubriker, vet aldrig vad jag ska ha...

jaa ni, nu är det som så här igen att jag har en massa att skriva om men vet inte var eller hur jag ska börja. Helt ärligt så vet jag inte ens riktigt vad jag ska och inte ska skriva heller. I alla fall hjälpte Frida flytta igår, hon väckte mig vid halv sju på morgonen för att hon inte kunde sova själv. Suck, var tänkt vi skulle sova till åtta och jag hade varit uppe ett tag längre kvällen innan. Har ju som sagt vänt på dygnet lite grann, men det var bra att hon väckte mig för i morse så vaknade jag själv vid åtta och pigg som en nötkärna! men det blir svårt att hålla det eftersom jag åker till skellhell i dag!
hur som haven blev det en massa konkande och skratt igår, hade riktigt roligt men lär ha ont imorgon om jag känner min kropp helt rätt.
Jag undrar vad jag ska måsta ta med mig idag, jag har ingen aning. Lär ju ändå glömma det viktigaste som vanligt. Funderar på att dumpa allt hos Lollo dessutom men när jag tänker efter så kan det bli ganska jobbigt det med eftersom hon bor på helt motsatta sidan av stan från det vi ska vara. Men det löser sig alltid. Jag ska väl ändå lämna bilen där också, känns säkrast där.
ja men jo! Jag höll ju på att glömma skriva att vi var och såg på Harry Potter igår, den var JÄTTE BRA! Men lite störande men som sagt så är det väl alltid, man kan inte föörvänta sig för mycket när man läst böckerna. Men som sagt var tänker man bort det så var den JÄTTE BRA!
Jag ska tvinga Lollo att läsa böckerna hur envis hon än är.

jaja jag borde väl hjälpa henne nu dessutom med hennes packning, hon har ju en del kvar här som ska med. och det lär bli ganska fullt i min lill Polo idag eftersom att Lollo och hennes packning ska med, sen så även Eekis, Olle och Alexander ska få plats med sin packning. Suck suck, men det ordnar sig alltid, har placerat de tre i baksätet, får se hur det artar sig..



var bara tvungen att lägga upp den här bilden, lillebror william med hans (halva) bilsamling! Gullungen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0