Jaaanii, vad gör man?

hon är ju verkligen knäpp min katt. (Pandora aka Lillingen) Hon kan absolut inte vara en katt egentligen, hon landar ju inte ens på benen när hon faller. hör hela tiden hur det dunsar och har sig för att hon inte är smidig nog.
Som för någon dag sen så var hon och lekte med en tom flyttlåda, så bestämmer hon sig för att hoppa in i den. Hon sätter sig ner vid lådan och funderqar länge, vandrar runt den lite grann och ser ut att spekulera vilket håll som är bäst att hoppa i från. tillslut så verkar hon bestämma sig och tar sats, vad tror ni händer?
Jo, hon fastnar med halva kroppen utanför lådan och välter i stället omkull lådan och blir instängd i den själv, hon lyckas dessutom få dessa flärpar på sidorna att vika ihop sig så hon är helt instäng i den där kartongen, har inte skrattat så mycket på ett bra tag. höll på att dö när jag såg henne.
Och jag säger ju då det, hon kan inte vara en katt i grund och botten..

Ibland har lillingen sina stunder, oftast så är hon ett litet monster och bara allmänt konstig men så mitt i allt  så kan hon komma och vara en helt underbar katt som man bara vill krama sönder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0