Hurtigt!

Åh vad skönt med en joggingrunda, det var ett tag sen nu. Måste bättra mig och göra det mer regelbundet, man blir så mycket piggare av det.
Är hur hungrig som helst nu men det var väl inget ovanligt i och för sig, är ju hungrig jämt och ständigt. KOmmer att bli riktigt tjock sen när jag blir äldre och ämnesomsättningen ger med sig. Haha, men därför ska jag njuta medans jag kan och det gör jag!
nu ska jag i alla fall ta och äta, Lollo är ju här så jag lyckades få henne att laga mat åt mig tills jag kom tillbaka, helt underbart! Då slipper man vänta..

Men men!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen Helena,Det är när man äter fel före ämnesomsättningen går ner i takt, som man skjuter upp i vikt;)

2009-07-08 @ 07:18:07
Postat av: Anonym

=socker

2009-07-09 @ 00:55:59
Postat av: Anonym

hohoho...badbadbad...dåliga tankar

2009-07-09 @ 18:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0