Hmmmmmm

Usch vilken panik jag fick igår kväll!
Jag satt med några stycken i ett öltält igår efter skaburbian collectives spelning och bara samtalade eller rättare sagt stirrade rakt fram och försökte höra vad alla sa, hörde mest bara de som var närmast och de som verkligen tog tag i och pratade med mig. Men vad kan man förvänta sig när det är så mycket folk. I alla fall jag sitter där och funderar på om jag ska börja röra mig hemmåt för jag var väldigt less, det var jag redan innan skaburbian började spela, när jag mitt i allt känner att det luktar bränt. Jag blir bekymrad och tittar ner på kläderna för att se om någon råkat bränna mig där när jag känner att det bränner till ordentligt i huvet på mig, JAG HAR GLÖD I HÅRET! Jag får panik och börjar gräva i håret på mig själv och bränner mig på fingrarna, några tittar fundersamt på mig och funderar på vad jag håller på med. Sliter i min panik ur snodden ur håret för att få bort glöden som glidit in mellan håret, lyckas dessutom slita loss en stor hårtuss för att jag är så panikslagen och ska ha bort den där jävla snodden som är i vägen för askan. Eekis tar fast mig och frågar vad det är och jag bara skriker att jag har glöd i håret. Lyckas i alla fall få bort det till slut. Men nu är jag öm som tusan i hårbottnen men det syns ingenting. tur det antar jag, men med mitt hår så spelar det nog ingen roll. Men ont gjorde det. Funderar starkt på att gå runt med en mössa ikväll just av den anledningen. Det var verkligen inte roligt.
Tur i alla fall att det inte satte fyr på hela huvet mitt..



mitt stackars hår... :/

Annars var  väl kvällen lugn, fick förklara via telefon hur maria och magnus skulle hitta hem till mig igen för att de råkade gå lite fel, men det var ingen större skillnad egentligen på hur de skulle gå. Så det gick ju bra det med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0