godmorgon

Vaknar på morgonen av att det bara smäller i lägenheten, kastar mig upp alldeles yrvaken och vet inte vad som hänt.
Går in i köket och möts av kaos och gissa vad som finns mitt i kaoset? Jo Pandora, vem annars. Hon hade vält ner köksstolar och blommor och en massa! jag är fascinerad att jag inte vaknat tidigare med tanke på allt hon vält ner. Men det var hemskt! Och så ligger hon bara där i en plastpåse och stirrar på mig som om hon inte förstod någonting. Litet monster till katt jag har..



Nu har jag i alla fall städat upp etfer henne och ätit gott. Men det var en del hon hunnit med, rastlös hon är alltså. Nu ligger hon här bredvid mig och ser oskyldig ut...

Vad ska man hitta på idag då? Funderar på att hälsa på mommo och vaari en sväng, det var ett tag sen nu och eftersom att alla jobbar så är det ju perfekt. Måste också boka tvättstugan igen, glömde ju bort den igår. Suck!

Men men ska springa och fixa lite till småsaker, det behövs alltid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0