då var det en rubrik igen

Vaknade kvart över nio på morgonen idag, hade tänkt att jag skulle sova ut eftersom att jag är ledig idag men nej. vaknade och var hur pigg som helst, suck. Har i alla fall hunnit med en del idag, just nu så rensar jag förrådet lite och det behövs, har en del att kasta.

Bestämde mig för att borsta katterna idag igen och jag började med tjockis, fick ihop en hel del hår och det tog seriöst aldrig slut, får inte borsta honom något mer nu för han blev less och hoppade bakom soffan. men jag fattar inte, har borstat bort hur mycket som helst och det syns inte ens att jag dragit borsten genom pälsen. Han är en hårig en. :)





Nu ska jag fortsätta med mitt rensande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0