The Hills!

Gud vad jag älskar den serien! Kan man bli mer besatt av något på TV?
Jag kan bara inte sluta se på det!
Jag är själv så intresserad i allt vad mode har att göra med och det känns alltid så roligt att se vad de har för kläder, väskor och skor. jag kan bara inte sluta, det är också så himla roligt att se hur engagerade de faktiskt är även om jag tycker att de får saker och ting alldeles för lätt ibland, och alla dessa små problem de har. Men det är så idag! Kan man säga annat?

Hur som helst har jag funderat på att kolla upp några kurser som jag kanske någon gång skulle kunna tänka mig att gå, skulle vara roligt med något inom make up eller hudvård över huvud taget. Jag tycker att det är så himla roligt. Önskar så att jag skulle kunna få sminka folk och bara allmänt fixa till dem inför det de nu ska göra. Det är ju så himla roligt,  älskar att experimentera med ögonskuggor och ögonfransar och allt sånt!

Och förresten, nu har man gått och lyckats bli sjukskriven också.. Har lyckats skada mig i ryggen och så har jag fått smärtstillande. Tabletterna är ju hur stora som helst, fattar inte att jag faktiskt ska få i mig dem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0