2009 Välkommen!

Ett härligt nyår det hela blev! Kunde inte varit bättre..
Vi började kvällen med Pizza och gott i min lägenhet, de som kom då var Nettan och David, Emilia, Carro, Mathilda, Ida, Hillevi och Vicky. Lägger upp några bilder som jag lyckats ta på folket, men jag lyckades dock inte fånga David han smet iväg hela tiden..

           
     

Hur som helst så var kvällen jätte rolig, senare så kom också Tony och Jonas. Senare när klockan började närma sig nie tie så förflyttade vi oss till Varvet. Där drack vi en hel del till och jag började bli allt mer vinglig och kanske lite osammanhängande, vilket som så träffade jag Annika där borta, en tjej som  jag dansat med och inte träffat på evigheter.. det var verkligen jätte roligt att se henne igen.
Sen så efter det så for vi iväg till Almirs lokalfest på Hertsön, där jag träffade en massa mer folk och blev riktigt osammanhängande. Anton kom dit till tolvslaget och jag blev verkligen jätte glad även fastän jag inte hade någon aning om vad klockan var och det tog ett tag för mig att koppla att det var tolvslaget.

Jag var verkligen jätte glad över att katterna dessutom klarade av kvällen och de var uppe och hälsade på alla, tom Tjockis och Alice var uppe och sprang. De som i vanliga fall alltid springer och gömmer sig baki soffan..
     


Kommentarer
Postat av: Blaxtar

Vilken jävla tur att jag lyckades hålla mig undan från din kamera då, annars hade jag ju hamnat här! /David

2009-01-03 @ 16:22:39
URL: http://nirnet.se
Postat av: AnnSofie

Men va snygga dina leggins var på fotona

Gina T va?

Tips om en nice sida Om du inte hittat dit själv redan dvs :P

www.nelly.se



Kram AnnSofie

2009-01-04 @ 16:52:02
URL: http://puman76.blogg.se/
Postat av: Madde

GULLE! Vad söt den var, det nya tillskottet! Hoppas allt funkar!

2009-02-21 @ 20:16:51
URL: http://lattelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0