Life sucks!

Man ska väl aldrig få må fullt så bra som man vill, just när allting börjar stabilisera sig igen så raserar allt på en endaste gång.
Kan jag inte bara få vara extremt lycklig! eller åteminstone lycklig för ett längre tag.
Inte bara den korta stund jag orkar engagera mig.

 

Jobbar som en tok igen, eller nja, som vanligt. Det är jätte roligt att vara tillbaka i arbetslivet jag har verkligen saknat det, nu väntar bara den här snåla månaden som kommer eftersom att jag inte tjänade så bra den förra pga min sjukskrivning. Men inget som jag oroar mig över, jag har det mesta som jag behöver, finns väl vissa saker jag saknar för tillfället men man får väl se.

Har dessutom varit så duktig nu att jag har fixat mitt träningskort på nautilus! på tisdag ska jag tid och få förklarat vad jag ska använda för maskiner för att stärka min rygg! Men jag är mest ute efter att få börja simma, det är bara så underbart känns bra att jag faktiskt har bestämmt mig för att göra det, vill bara att Lollo ska komma ihåg och ta med min baddräkt, jag vet en baddräkt, men den är riktigt snygg och skön att simma med. Kan lugnt säga att en bikini är obehagligare vi dessa tillfällen, sen så är jag ju inte ute efter att vara snygg.. ;)

Lollo har börjat sin karriär som skådespelerska.. ;) hon går estetiska teater och uppfyller sina drömmar. Hon är verkligen så söt var och kollade på hennes show och hon var helt klart bäst av alla! She played a guy! Och jag har sminkat henne så snygg! haha älskar dig lillgumman!




Och sist men inte minst! TACK FRIDA! Du har varit så underbar och verkligen funnits där när jag har behövt dig, känns bra att du finns där och jag är jätteledsen att jag är så dålig på att höra av mig men jag är bara sån. Vill jämt hitta på saker med dig!


Kommentarer
Postat av: Louice Lundberg

Naaw.. tack helena.. :) man är ju för grymt snygg ;) jag älskar dig med storasyrran<3

2009-02-16 @ 11:37:33
Postat av: Anonym

oooh sweet jag nämndes ;) haha klart jag alltid är här och vi har samma problem så det funkar skiiit bra att prata ;) haha

2009-02-18 @ 16:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0