tråkigt

Vad heter du: Helena Lundberg Vuorijärvi
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Det har jag ingen aning om, kommer inte ihåg..
Vart bor du: skurholmen, Luleå
Hur lång är du: 159,5
Ögonfärg: blågråa
Hårfärg: Mörkbrunt är det i dags läget. ;)

KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka:
En vit jacka med dubbelknäppning idag i alla fall
Vad använder du just nu för skor: mina svarta stövlar.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: mjukisbyxor och en lös t-shirt hade varit skönt.
Hur mycket köper du kläder för i månaden: inte så mycket, hittar jag något fint och tycker att jag har råd med det så köper jag det, annars inte.
Vad har du för jeansstorlek: ojj, verkligen ingen aning. beror ju dessutom på vad det är för märke man köper.
Vad har du för skostorlek: 37-38
Vad har du för tröjstorlek: brukar köpa S men ibland vill jag bara inte det så då tar jag något större.

SENASTE PERSON SOM..
Du pratade med:
Räknas min katt? Annars var det grannen..
Du pratade i telefonen med: Anjela
Du gick på bio med: isak
Du gick på stan med: Frida
Du kramade: Isak

HAR DU NÅGONSIN..
Sagt ”jag älskar dig” och menat det:
Ja
Bråkat med ditt husdjur: Jaa, med min lilla monsterkatt går det inte annat
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Njaa, kan inte minnas att något sånt har hänt..

STUFF:
Är du ensam nu:
Tjockis och Lillingen ligger bredvid men Alice saknas..
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: som vanligt du är min man men också alla låter de spelar på arobic passen på helex, som nu idag har taylor swifts låt Love story hållt sig kvar i huvudet..
Vill du gifta dig: Någon gång framöver antar jag
Vill du ha barn: jo men inte än

EXTRA STUFF:
Tar du droger:
Nope
Vad är du mest rädd för: antagligen att vara ensam..
Vem hatar du verkligen: törs jag skriva det?
Varit kär: ja
Kör du bil: ja
Har du ett jobb: Japp det med
Gillar du att ha folk omkring dig: Jo det gör jag, föredrar att vara med någon istället för att vara själv.
Har du någon tatuering: jo det har jag

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..
Gråtit:
nej
Köpt någonting: Jaa maaaat!
Varit sjuk: nej inte mer än vanligt...
Sjungit: en hel del kassa låtar som fastnat
Saknat någon: om något
Kramat någon: inte idag.. katterna möjligtvis..

VILKEN..
Tidning läser du:
kuriren för det har vi på jobbet, sen aftonbladet ibland via internet.
Buss åker du oftast: Hatar buss, men in till stan i så fall, kör oftast bil.
Frisyr har du: kort bak och längre fram till
Dag fyller du år: 20 mars

SENASTE..
Film du såg:
nyss såg jag harry potter hos frida :) LOVE IT
Sak du stal: nog fortfarande lollos tröja fast hon visste det i och för sig..
Mat du åt: äter varmkorv nu..
Låt du hörde:  demi lovato - dont forget
Bilden du tog på dig själv: hmm, ska ta mig en titt på youcam..



det var den senaste! Är så nöjd med det Spelet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0