min katt drömmer

Och han är verkligen arg. Det är rätt så gulligt, han ligger på sidan och magen bara väller ut åt alla håll. Där ligger han och rycker i tassarna. Först så tänker jag inte så mycket på det eftersom att han alltid gör det men efter ett tag så börjar han låta, liksom pipa kan man nästan säga. Och rycker ännu häftigare i tassarna, man verkligt ser på honom att han drömmer att han springer. Sen mitt i allt så tvär fräser han till och hoppar rakt upp, tittar sig runt och verkar fatta att han drömde. Då lägger han sig ner igen och tittar snett upp mot mig och jamar slött.
Nej Tjockis, du får ingen mer mat idag, inte ens efter en mardröm!



en bild från när han smitit in och rört om i garderoben..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0