RUBRIK

Åh vad rolig helgen har varit, har dock varit ganska död! Jag har nämligen hängt med under Luleåkalaset i helgen och jobbat på morgonen, men det har funkat bra. Har sovit under dagen (efter jobbet) och en stund på kvällen innan jobbet, så jag har varit lika pigg som jag alltid brukar vara. fast jag är ju alltid lite seg på jobbet på morgonen.

Vad har hänt dessa dagar då? jag har ju redan skrivit om olyckan med håret, vilket nog var det värsta som hände fafktiskt, Nicke lyckades i och för sig fimpa på mina kläder en dag men inte mycket mer än så.

Jag har gjort ett nytt hål i örat, suck. Men glad är jag att jag lyckades, jag är ju så rädd i vanliga fall men det gick bra. jag överlevde. gjorde inne på området på lördagen hos hon som äger house of pain. Det var snällt, fick det billigare också så jag är riktigt nöjd. Det tack vare Maria och Magnus som nu har åkt hem, eller rättare sagt igår.

Är det någonting som jag missar nu då? Jag vet inte det, men om jag kommer på nåt mer så kan jag ju alltid uppdatera.

Eller jo det var ju en till sak. Min cykel blev stulen.. Men jag klarar mig.. Haha.


 

        



 


Kommentarer
Postat av: maria

tack tack TACK för en underbar helg! <3 <3 <3

2009-08-05 @ 19:07:13
URL: http://trappedinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0