Underbart!

oj gud vad skönt det var att få åka och segla igen! Har saknat det så otroligt mycket, nu har jag dessutom bestämt mig för att jag ska gå några kurser så att jag själv kan skaffa mig en segelbåt någon dag (höga tankar jag vet) men man måste ju börja någonstanns eller hur! Om inte annat så är det ju kul att testa..
Det var i alla fall hur skönt som helst att komma ut på vattnet igen, ,synd bara att det bara blev för en kväll. .
Igår så blev vi (jag och sara)i alla fall upp plockade i Lövskär och vi seglade därifrån till ligskär, där vi bastade och åt en massa kräftor och gott! Det var helt underbart och jag ville verkligen inte åka hem igen, vill bara iväg på en längre seglats! SUCK!
men men, nu ska jag i alla fall ta och försöka sova, får ta och beskriva helgen bätre sen för just nu så vet jag inte vad jag skriver eftersom att  jag är så trött, jobbar dessutom förmiddag imoorgon så lite sömn innan skulle sitta fint! 

GODNATT! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0