ssssh

ja vad ska jag säga idag då, nu jobbar jag igen men jag är ledig onsdag torsdag och fredag, känns riktigt skönt. Ska åka en vända till skellefteå på torsdag. Måste hämta och lämna lite grejer hos min lillasyster. Kanske ska försöka hinna med en titt hos min mamma också. PÅ TAL OM DET så måste jag komma ihåg majlis present. Jag och Lollo har köpt en massa nya söta kläder åt henne, jag är rent avundsjuk själv. Framföralt på den söta lilla midjejackan vi köpt, suck, den hade jag vela ha..

Hur som helst så syns vi på torsdag Lollo!



Sen är jag ju blond nu för tiden, igen. Det  var inte riktigt meningen, skulle göra en massa slingor i håret men av någon orsak så blev det inte kvar några slingor i den hårfärg som jag redan hade. Så allt blev blont, förutom vissa slingor i underhåret. Men men jag överlever, ingen skada skedd där inte. bara lite ovant.



Nu får det i alla fall helt enkelt vara på det här viset, funderade på att sätta in mörka slingor eftersom det var slingor jag ville ha, men jag har kommit fram till att jag ids verkligen inte det. Så nu har jag laddat upp med silvershampoo och allt vad de tyckte jag skulle ha från frisörsalongen, vissa saker är nog lite onödiga men skit samma, mitt hår behöver det nog.

Nu ska jag snabb damsuga lite grann innan jag åker till jobbet, så jag kan skura när jag kommer hem igen. JÄTTE KUL.. inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0