...

Ojjoj OJJ vad veckan har gått fort, har inte alls hängt med och nu är det mitt i allt fredag. Vad var det som hände? ingen aning.
Det har ju i alla fall inte hänt allt för mycket den här veckan, spelade lite biljard på allstar, jobbat och sovit tbort halva dagarna. Igår så var jag på stan med mommo och hennes syster Eila från finland, hennes, jag tror det var, barnbarn var med och shoppade loss i Sverige som hon själv sa.

Men någonting som jag bara måste skriva om som jag är såå fascinerad över är att min orkidé är inte död! Den har blommat igen, hur lyckades jag med det? Jag var helt säker på att alla jag har skulle dö men nej alla lever fortfarande och den ena har blommat. yayy, rikigt roligt i alla fall, kanske har fått lite gener från min gammelmormor i alla fall. :D



Jaja, nu får jag väl se om jag orkar hänga med ikväll efter jobbet, det var ju egentligen meningen att jag skulle vara med i en ölhävartävling men jag jobbar till 22-23 någon gång så det är nog ingen större idé. men men jag gråter inte för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0