...

Sitter nu och sjunger en massa singstar med min Lillasyster lollo och hennes kompis Hanna. Vi har inte allt för mycket att göra, tyvärr. Tänker så det knakar men mitt ensamma kugghjul vill inte riktigt som jag vill..

Har suttit och funderat på saker som jag kan sysselsätta mig med, kanske sy någonting det var längesen jag gjorde något sånt. Är sugen på att ge mig på en speciell klänning till sommaren, men jag måste fixa rätt sort av tyg. Tycker inte att jag har rätt här hemma.

Och imorgon bär det av till jobbet igen. Känns jätte bra men det var riktigt skönt med en semester det brhövde jag. Men skönt ska det i alla fall bli att börja jobba igen.

Nu ska jag fortsätta sjunga lite mer, det blir mössens sång i askungen! :D

Pusskraaam

Kommentarer
Postat av: Teemu

åhhh..den låten är ju hur härlig som helst :D

2009-04-14 @ 21:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0