kvälls snack..

Har varit på kakkalas idag! Det var jätte roligt, Tack Sara S för att jag fick komma och Tack Sara M som tog med mig. Jag hade jätte roligt och jag behövde det, ni gav mig annat att tänka på hela dagen och det kändes bra, ibland så önskar jag att livet bara kunde vara enkelt men det är verkligen aldrig det, om det inte är det ena så är det alltid det andra.

Sara M kom förbi mig nu på kvällen också vi har sjungit en massa singstar så jag har ingen röst kvar, haha. Men roligt är det  helt klart värt att tappa rösten av den orsaken och det bästa är att man inte behöver vara seriös, älskar singstar helt klart ett underskattat spel. Ska börja nöta det nu så jag slår ner min lillasyster från listorna, hon har ju lyckats slå ut mig, suck suck.  Men det är lugnt jag tar tillbaka första platserna..
Roligt är det i alla fall att ha tillbaka playstationet ett tag, har haft ovanligt mycket dötid de senaste veckorna och sen har ingen annan haft tid att umgås med mig så då har det funkat perfekt att sjunga lite grann, blir på så mycket bättre humör bara av det, ska spela in någon gång när man står och sjunger det är så himla kul att se på..

ja, jobbar imorgon igen, känns jätte bra faktiskt. Har ju gått och blivit väldigt fäst vid jobbet, trivs som attan. Får det att låta negativt men det är det inte, det känns som att vara hemma när jag är på jobbet, och det är helt underbart. man blir så engagerad och orkar göra saker, jag är nog till och med mer uttråkad när jag sitter hemma, haha. 

Nej men nu ska jag sova, behöver det verkligen, men jag är bara otroligt pigg.. Inte bra eftersom att jag måste vända tillbaka dygnet igen, börjar jobba klockan sju igen nästa vecka.. men det ska jag nog klara av..

Gonatt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0