Idé



jag har kommit på vad jag ska börja skriva om på min blogg!
Satt idag och funderade om nåt kul som jag kunde skriva om som folk kanske ändå skulle kunna tänka sig att läsa och som är lite längre än de inlägg som jag oftast lägger in och som får mig att blogga lite mer.. jag kom i alla fall på att jag ska skriva om när jag flyttade till jörn, om allt som hände då och en massa sånt, det är så mycket roligt som hänt under mina tre år där att jag vill verkligen dela med mig av det!
Så jag hoppas i alla fall att det blir kul läsning för er alla, det är i alla fall jätte roligt för mig att minnas allt.. Ska börja med att skriva det på word och så lägger jag in allt eftersom..

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0