Dags att uppdatera.

FÖRLÅT! jag vet att jag är sämst på att uppdatera men jag har inte haft så stor lust att skriva på ett bra tag, inget jag är så öppen att prata om heller så jag har mest hållit mig borta, har lite för lätt att uttrycka mig ändå..

Men vad ska man säga, ska nu bli av med min ovana! ATT BITA PÅ NAGLARNA! nu är jag less på att jag gör det, men jag gör det helt omedvetet, så i alla fall så ger jag varenda människa som ser mig göra de tillåtelse att knuffa till mig eller vad som helst så att jag slutar. Nu får det faktiskt vara nog..



Har möblerat om i lägenheten är riktigt nöjd med det.. Har också satt upp några nya tavlor. Gjorde en själv utav ett skokartongslock, faktiskt en av mina favoriter just nu. Har skrapat fram siluetten av Marilyn Monroe, ska faktiskt ta ett kort på den och lägga upp den här så ni får se, så stolt är jag över den..



Den är ju dock inte helt färdig ännu eftersom att jaghade tänkt lägga på vitt eller bara någon lack på de ljusare delarna.

Var igår hos en gammal klasskompis och drack lite smått.. Hade jätte roligt, vi bastade och doppade oss i snön, och samtalade rent allmänt, blev mobbad för att jag hade jeans, vitt linne och en svart tröja på mig och de tyckte inte att jag kunde gå på krogen på det viset så de tvingade på mig leggins shorts och linne, så som jag alltid har annars.. Men men tydligen så var de mer krogen.. ;)

Hur som helst så ska jag smita iväg till jobbet en sväng och fika, har haft semester och de har saknat mig så mycket..
Ska bli bättre på att uppdatera, börjar ju känna mig på bättre humör, så de blir nog lättare..

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Teemu

Hej Helena

Jävligt snygg tavla precis som din andra :D

Fan gör du som pers ass? Du borde ju vara i paris och måla tavlor :D

Ha de bra

2009-04-12 @ 23:00:36
URL: http://irwingoodman.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jaaa du borde va i paris! bra sagt;)

2009-04-25 @ 22:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0